FAQ

Search

FAQ CATEGORY

 

専用のサポート窓口を設けております。NuAns NEOに関するお問い合わせにつきましては、下記サポートセンターまでご連絡ください。
※Insider Preview適用時に発生した問題はサポート対象外となります。

【NuAns NEO サポートセンター】
 Tel:050-5577-8695
 E-mail:neosupport@nuans.jp
 受付時間:月~金(土日祝祭日および年末年始は休業日となります。) 10時~12時 / 13時~17時

【年末年始休業期間】
2017年12月29日(金曜日)~2018年1月4日(木曜日)
※2018年1月5日(金曜日)より、平常通り営業いたします。
休業中に頂きましたメールなどのお問い合わせ、
および修理品の対応につきましては、
2018年1月5日(金曜日)以降、順次対応させていただきます。

Contact us

Please contact us from this form if this does not solve the problem.

When you send the mail form, you will immediately receive automatic reply e-mail for confirmation. If you do not receive this confirmation mail, please check whether our mail has sorted into spam folder, or spedified to refect message.

*Enter IMEI number if you already purchased.
*The number on the card pocket (remove the rear cover).

NuAns NEO Support

TEL: 050-5577-8695 (Japanese only)
  Mon - Fri (10:00~12:00 / 13:00~17:00 / Japan Time)

neosupport@nuans.jp