FAQ

Search

FAQ CATEGORY

パソコンと端末を付属のUSBケーブルで接続後、下記設定を行うことでパソコン側からデータのやり取りが可能になります。

 

【設定手順(Android バージョン 8.1.0 での手順はこちら)】

 

1.付属のUSBケーブルをパソコンへ接続します

 

2.画面上部から下側へスワイプします

 

3.「この端末をUSBで充電」と表示されている通知をタップ

 

4.「ファイルを転送する」をタップして選択

 

 

【Android バージョン 8.1.0 での確認手順】

 

1.付属のUSBケーブルをパソコンへ接続します

 

2.画面上部から下側へスワイプします

 

3.「Androidシステム・この端末をUSBで充電」と表示されている通知をタップ

 

4.「この端末をUSBで充電」と表示されている通知をタップ

 

5.「ファイルを転送する」をタップして選択

Contact us

Please contact us from this form if this does not solve the problem.

When you send the mail form, you will immediately receive automatic reply e-mail for confirmation. If you do not receive this confirmation mail, please check whether our mail has sorted into spam folder, or spedified to refect message.

*Enter IMEI number if you already purchased.
*The number on the card pocket (remove the rear cover).

NuAns NEO Support

TEL: 050-5577-8695 (Japanese only)
  Mon - Fri (10:00~12:00 / 13:00~17:00 / Japan Time)

neosupport@nuans.jp